Juridische dienst
Onze afdeling legal staat in voor de juridische ondersteuning voor onze kantoren. Dat gaat onder meer over het opstarten van verkoopdossiers, zowel juridisch als administratief; opvolging en vervollediging hiervan; opstellen van verkoopovereenkomsten, … Zij zijn tevens de draaischijf tussen de verscheidene partijen (notaris, koper, verkoper,…) en verzorgen hieromtrent alle communicatie. Kortom, zij zorgen voor de correcte juridische en administratieve afhandeling van elk dossier.
Specifieke wetgeving vraagt om een specifieke aanpak door specialisten.
Bij de aan- en verkoop van vastgoed komt heel wat kijken. De wetgeving is er bovendien de laatste jaren niet eenvoudiger op geworden. Als onderdeel van de service van Heylen Vastgoed zetten wij dan ook sterk in op de correcte afhandeling van elk dossier. Daarvoor hebben we een sterk team van maar liefst 6 juristen samengesteld die zich hier dagelijks mee bezighouden.
Op die manier doen we er alles aan om elke betrokken partij zoveel mogelijk te ontzorgen.
Draaischijf tussen verschillende partijen
De juridische afdeling van Heylen Vastgoed bestaat uit 6 opgeleide medewerkers met kennis van zaken die uw dossier voor u in handen nemen. Zij zijn tevens de draaischijf tussen de verschillende betrokken partijen (notaris, koper, verkoper, …) en verzorgen hieromtrent alle communicatie. Kortom, zij zorgen voor de correcte juridische en administratieve afhandeling van elk dossier. Bovendien kan u bij hen terecht voor al uw juridische vragen omtrent vastgoed.